Sabtu, 29 Mei 2010

RXLITE


 Selamat Pagi Semua...Mulakan Hari anda dengan Senyuman Dan Ketawa Ceria...Ketawa juga dikatakan mampu memperbaiki fungsi usus, sekali gus meningkatkan pencernaan dan penyerapan nutrient dalam badan. Ada juga yang percaya ketawa boleh membakar kalori seperti kita bersenam beberapa minit.



Terdiri testimoni yang telah berjaya......Anda bila lagi......

Hanya itu yang dapat diucapkan apabila orang bertanya pada saya macam mana sambutan produk terbaru WorldWellness Network inovasi Dr. Noordin Darus iaitu RX-Lite? Sambutannya betul-betul di luar dugaan. Ramai yang dah cuba & call kami balik mengatakan kesannya sangat bagus.



Selain ia Efektif, ia juga SEDAP, MURAH, PRAKTIKAL, MUDAH & yang paling penting, TIADA KESAN2 ATAU TINDAKBALAS BERLAWANAN yang selalu terdapat pada produk2 pelangsingan lain yang mahal2 di luar sana. Complaint2 tentang rasa pening, loya, buang2 air, berdebar-debar memang banyak di samping harga yang rata-rata mahal. Tapi berbeza dengan Rx-Lite yg merupakan formulasi Doktor perubatan yang pakar tentang preskipsi pemakanan & diet untuk atlit2 kebangsaan suatu masa dulu. Beliau ialah Dr. Noordin Darus yang lebih terkenal dengan panggilan 'Doktor Sukan'.


Rx-Lite tidak akan menjadikan kulit kita mengeleber setelah turun berat badan & tidak menjadikan muka kita pucat lesi kerana kekurangan air/lemak kerana kurang makan, bukan kerana pembakaran lemak semulajadi. Itulah konsep di sebalik Terapi dengan RxLite ini. yang unik atas segala keunikan produk ini ialah ia diproses dengan perantaraan Rx-Water, air Terapi berpenawar yang bersifat anti Kanser



Harga :
1 kotak - RM138.00 (30 sachet)
2 kotak - RM 248 (60 sachet)
Nak JIMAT?? DAPAT BONUS??
Jadi Dealer & Aahli WWN
Cuma perlu bayar RM208.00, anda akan mendapat:

1) Keahlian
2) 2 kotak RxLite (setiap kotak mengandungi 30 sachet)
3) Shaker



translate

Intense Debate Comments