Rabu, 14 April 2010

Testimoni diriku

Sebelum... saya menggunakan rxlite ni.. berat badan yang saya 77 kg.. memang overweight dah puas saya berdiet...masih tak turun...Terpanggil saya untuk mencuba RXLITE ni..mula2 saya ragu2 juga akan keberkesanan nya...sekarang sudah 3 minggu saya menggunakankan nya... Alhamdulilah dalam masa tu berat badan saya turun... 4 kg...Memang mengejutkan... dan berasa gembira...apabila saya dapat memakai kembali baju yang berkurun saya tak pakai.. seingat saya dah 7 tahun saya menyimpannya (BAJU KESAYANGAN SAYA).. AKHIRNYA.. dapat jugak saya memakainya... Seronok nya... Suami pun rasa happy....Akhirnya saya menjadi pengedar di kawasan melaka ni....bukan hanya tubuh saya kembali ramping tetapi..kulit bertambah cantik dan berseri...

Tiada ulasan:

translate

Intense Debate Comments