Jumaat, 5 Mac 2010

RXLite boleh digunakan sebagai sebahagian daripada diet seimbang harian anda. RXLite akan membantu menambah tenaga, mengurangkan rasa lapar, menambah protein dan kalsium dalam tubuh badan.

RXLite mengandungi L-Carnitine yang membantu menghilangkan lemak dengan meningkatkan kekuatan otot, tenaga dan kecekapan pembakaran lemak.

RXLite berkhasiat dalam:-

  1. Membantu membakar lemak
  2. Diperkaya dengan vitamin dan mineral
  3. Rasa koko yang lazat
  4. Mengandungi anti-oksida

RxLite merupakan inovasi terbaru formulasi doktor perubatan & 'Cancer Survivor' yang tersohor di Malaysia iaitu Dato Dr. Noordin Darus. Beliau yang merupakan seorang pakar diet & pemakanan yang terunggul suatu ketika dahulu merupakan seorang pelatih kepada atlit-atlit tanah air dan merupakan bekas Pengarah Perubatan Majlis Sukan Negara. Program pelangsingan beliau iaitu 'Slim For Life' merupakan suatu program yang terkenal dan diikuti oleh pelbagai institusi kerajaan, firma-firma dan badan-badan tertentu. Beliau sering muncul di kaca TV dalam program 'Mari Bersenam' di TV1 setiap pagi jam 8am sekitar tahun 80an dahulu.

Kini, dengan kepakaran yang ada, beliau telah mencipta formulasi Rx-Lite untuk setiap orang yang bercita-cita untuk mendapatkan berat badan & bentuk tubuh yang ideal dengan cara yang menyihatkan. Ia mengandungi bahan-bahan aktif semulajadi yang membantu anda membakar lemak dan menghilangkan berat badan berlebihan.

Cara Pengambilan

Bancuh 1 sachet Rx-Lite dengan 150ml air sejuk atau panas. Atau untuk rasa yang lebih lazat dan mengenyangkan boleh juga dicampur dengan air susu, soya atau dibuat shake buah-buahan.

Rx-Lite diambil semasa perut kosong, gantikan dengan sarapan, makan tengah hari atau makan malam mengikut kesesuaian masa masing-masing.

Sukatan:
Berat 100 kg ke bawah 2 kali sehari (Pagi dan tengah hari, pagi dan malam atau tengah hari dan malam).
Berat 100kg ke atas 3 kali sehari.

Kurangkan pengambilan karbohidrat dan lebihkan sayur-sayuran dan buah-buahan semasa program diet.

Minum air kosong 2L hingga 3L sehari.

Tiada ulasan:

translate

Intense Debate Comments